برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) گلد ادوپرفیوم Valentino gold EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) گلد ادوپرفیوم Valentino gold EDP for women کد 7226 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه والنتینو گلد ادو پرفیوم  valentino gold for women edp 100 میل
نام تجاری:
20,731,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه والنتینو گلد ادوپرفیوم Valentino gold EDP for women که در سال 2002 توسط Antoine Lie و  Cecile Matton طراحی شده است ، یکی از عطرهای بسیار پرطرفدار قدیمی است که همچنان خریداران و علاقه مندان زیادی دارد.
عطر های والتینیو از عطرهای لوکس و با کیفیت به شمار می آیند و تا کنون در میان دیگر رقبا رتبه بالایی را کسب کرده اند.
تنوع عطرها ،  تنوع در طراحی بطری ها و هنرمندی و خلاقیتی که در برند والنتینو وجود دارد باعث شده که به یکی از غول های عطر  ایتالیا تبدیل شود.
ادکلن زنانه گلد همان طور که از نامش پیداست، ارزش فوق العاده ای دارد، از این نظر که مواد ناب و خالص و با کیفیتی در ساخت عطر valentino gold استفاده شده است.
رایحه تلخ و گرم عطر گلد بسیار مناسب برای استفاده در فصول سرد سال است. 
ادوپرفیوم gold با رایحه هل، ترنج، هلو و ماندارین آغاز می شود و در نت های میانی رایحه شرقی با عطر زنجبیل، زنبق، رز و آلو ادامه پیدا می کند تا در نهایت به رایحه مشک، بنفشه، دارچین و چوب صندل خاتمه یابد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه والنتینو گلد ادو پرفیوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) گلد ادوپرفیوم Valentino gold EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
هل، ترنج، هلو و ماندارین
رایحه میانی
زنجبیل، زنبق، رز و آلو
رایحه پایه
مشک، بنفشه، دارچین و چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
7,068,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) والنتینا آسولوتو ادوپرفیوم Valentino Valentina Assoluto EDP for Women کد 592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,893,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) راکن رز پرت ای پورتر ادو تویلت Valentino rock n rose pret a porter EDT for women کد 7225 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,806,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتیو) دونا بورن این روما ادوپرفیوم Valentino Donna Born In Roma EDP for women کد 15931 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,593,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) والنتینا عود اسولوتو ادوپرفیوم Valentino Valentina Oud Assoluto EDP for women کد 1287 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,681,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه والنتینو (ولنتینو) ولنتینا مر اسولوتو ادو پرفیوم Valentino Valentina Myrrh Assoluto EDP For Women کد 10730 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم