برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه تد لاپیدوس کریشن ادو تویلت ted lapidus creation for women edt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه تد لاپیدوس کریشن ادو تویلت ted lapidus creation for women edt کد 7154 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه تد لاپیدوس کریشن ادو تویلت  ted lapidus creation for women edt 100 میل
نام تجاری:
2,788,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه تد لاپیدوس کریشن ادو تویلت  ted lapidus creation for women edt  در سال 1984 طراحی شده است. عطر کریشن یکی از عطرهای کلکسیونی محسوب می شود و از دیرباز تا کنون طرفداران خاص خود را دارد . اکنون نسخه های جدیدتر از عطر کریشن هم طراحی شده است. ادکلن creation دریایی از رایحه ها و عطرها را از میوه ها، مرکبات و گلها دارد. عطر creation با رایحه ملایم و تلخ در تمام ساعات شبانه روز مناسب برای است است و در فصول سرد سال کیفیت دوچندان خواهد داشت. چندین نسخه با حجم های مختلف 100 و 50 میلی لیتر طراحی شده است که در تصویر می بینید. بوی خوش عطر creation شما را به جنگل های سرسبز هاوایی می برد که حس فوق العاده تازه ای است. ماندگاری مناسب و پخش بوی خوب از ویژگی های عطر ویکشن به شمار می آید. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه تد لاپیدوس کریشن ادو تویلت  ted lapidus creation for women edt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-06-12

سلام دو تا سوال داشتم اول اینکه در صورت سفارش‌ ورژن چه سالی ارسال میشه . دوم اینکه این عطر و سایر کالاهای سایت با تاریخ انقضا ارسال میشن ؟؟ چون عطر که میخرم دوست‌دارم حداقل یکسال قبل انقضاش باشه.ممنون میشم جواب بدین

1397-07-03

درود ورژنی که ارسال میشه اخرین ورژن کارها هست و یا هر ورژنی که مشتری مد نظرش باشد . در زمینه تاریخ انقضا نیز همینطور هست که فرمودید و مشکلی نیست .پیشنهاد میشود اگر سال خاصی که تولید شده مد نظرتان هست حتما موقع سفارش ذکر کنید. پیروز باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم