برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال کالکتور زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal Collector

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال کالکتور زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal Collector کد 10005 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال کالکتور زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal Collector 125 میل
نام تجاری:
15,876,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال کالکتور زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal Collector از گروه بویایی چوبی -شرقی است که در سال 2016 توسط تیری ویسر طراحی و به باراز جهانی معرفی و عرضه شد.نت های غالب ادکلن گرلن سانتال رویال کالکتور عود، رز و نت های چوبی است که با رایحه ای گرم مناسب برای روزهای سرد سال است.عطر مشترک زنانه و مردانه گرلن سانتال رویال کالکتر با نت های بالایی یاس و بهارنارنج آغاز می شود و به نت های چرم،چوب آگار و چوب صندل ختم میشود.

عطر گرلن سانتال رویال کالکتور از کالکشن LES ABSOLUS D'ORIENT است و رایحه ای مشابه با عطر گرلن سانتال رویال زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal دارد و هر دو در این کالکشن قرار دارند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر  گرلن Santal Royal Collector دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن گرلن سانتال رویال کالکتور زنانه و مردانه Guerlain Santal Royal Collector را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
یاس - بهارنارنج
رایحه میانی
رز - دارچین - هلو
رایحه پایه
چوب صندل - چوب آگار0عود) - مشک - عنبر - چرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-03

درود در گرلن سانتال رویال کالکتور رایحه رز خیلی ملایم شده است اما همچنین پخش بو و ماندگاری این عطر درجه بالایی است. موفق باشید

1397-04-30

با سلام واحترام. لطفاراهنمایی بفرمایید آیامیان سانتال رویال گرلن و ورژن کالکتور همین عطر فرقی هست؟ یکی از کاربران در سایت فرگرنتیکا گفته است در کالکتور رایحه رز در آن کمرنگ تر شده است ولی در پخش و ماندگاری تغییری ایجاد نشده است. آیا این نظر درست است؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم