برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی دیجیتالی زنانه کاسیو Casio BGD-560-7D Watch For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی دیجیتالی زنانه کاسیو Casio BGD-560-7D Watch For Women کد 7695 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی دیجیتالی زنانه کاسیو Casio BGD-560-7D Watch For Women ساعتی اسپرت که توسط شرکت کهنه کار صنعت ساعت سازی Casio مخصوص نوجوانان طراحی و به بازار عرضه شده است. بند سفید لاستیکس مقاوم ساعت مچی دیجیتالی زنانه Casio Baby G BGD 501UM 7DR که از سری پر طرفدار Baby G می باشد، در کنار قاب مستطیلی آن جلوه ی زیبایی به ساعت داده است. ویژگی های ساعت مچی دیجیتالی زنانه کاسیو Baby G BGD 501UM 7DR که آن را به ساعتی محبوب در بین ورزشکاران تبدیل کرده است، شامل زمان سنج، شمارش گر معکوس، دماسنج، مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر به بالا، نمایشگر روز های هفته، تاریخ کامل، 24 ساعته بودن، 5 زنگ هشدار مجزا، نور پس زمینه و ساعت جهانی می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی دیجیتالی زنانه Casio BGD-560-7D  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی دیجیتالی زنانه کاسیو Casio BGD-560-7D Watch For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-06

ساعت بسیار شیک و با کارکردی بسیار خوب می باشد رنگش همونی هستش که من مد نظرم بود . بند ساعت از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است من واقعا از خریدش راضیم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم