برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لیزر صورت و بدن رمینگتون Remington IPL6750 Laser Hair Remover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر صورت و بدن رمینگتون Remington IPL6750 Laser Hair Remover کد 8702 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
24,431,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(16 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر صورت و بدن رمینگتون Remington IPL6750 Laser Hair Remover با مشخصات و ویژگی های بی نظیر جزء محصولات پرفروش به شمار می رود . 
لیزر رمینگتون دارای سری مخصوص صورت به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 4 ثانیه یک فلش) ، سری مخصوص مناطق محدود به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 2 ثانیه یک فلش) و سری بزرگتر با مساحت 3 سانتی متر مربع (هر 3 ثانیه یک فلش) است.
لیزر رمینگتون IPL6750 مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست ، دارای تنظیم کننده‌ی 5 سطح انرژی ، دارای حالت چند فلشه و تک فلشه ، مجهز به ولتاز جهانی جهت استفاده در هر نقطه از دنیا است همچنین عمر لامپ و فلش به گفته شرکت نامحدود است .
 استفاده کردن از این دستگاه برای زنان باردار توصیه نمی‌شود .
اقلام همراه لیزر بدن Remington IPL6750 : منبع شارژ آداپتور برق ، کیف نگهداری ، دارای سری مخصوص صورت به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 4 ثانیه یک فلش) ، سری مخصوص بیکینی به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 2 ثانیه یک فلش)
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر صورت و بدن رمینگتون IPL6750 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی لیزر ارشاکو  لیزر صورت و بدن رمینگتون Remington IPL6750 Laser Hair Remover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید لیزر مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
مقاومت در برابر آب
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
3
سایر توضیحات
دارای سنسور تشخیص رنگ پوست و حالت تک فلش و فلش مداوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-25

سلام من این دستگاه را برای استفاده در آرایشگاه خریدم اما حدود یکسال است که برای مشتریام استفاده میکنم اما هیچ تاثیری نداشته میشه راهنماییم کنید مشتریام ناراضی هستن

1396-11-25

سلام این لیزرها چه این مدل چه لیزرهای فیلیپس چه بابیلیس چه تریا و ... آرایشگاهی نیستند و به هیچ وجه نباید استفاده در آریشگاه کنید هم مشکلات پوستی با خودش همراه خواهد داشت ، هم قدرت کارتریج بسیار زیاد افت میکند اینا استفادش فقط خانگی هست تاثیر در استفاده خانگی هم فقط در استفاده بلند مدت هست با 1-2 جلسه تاثیری وجود ندارد برای آرایشگاه و مکان عمومی حتما از لیزرهای صنعتی باید استفاده کنید.

1396-04-18

سلام وقت بخیر در محصول ذکر شده است "در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود" شما لیزر را از شرکت اصلی میخرید بنابراین گارانتی 2 ساله شرکت اصلی را دارد گارانتی ایرانی ندارد. موفق باشید

1396-04-17

در مورد گارانتی محصول هیچ توضیحی درج نشده...

1396-03-27

چرا طول عمر لامپش رو ننوشتین؟؟/

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم