برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش براون 3050cc سری 3 Braun shaver series 3 3050cc

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش براون 3050cc سری 3 Braun shaver series 3 3050cc کد 7670 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قرمز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش براون 3050cc سری 3 Braun shaver series 3 3050cc با 3 عدد تیغه ی فویلی که با امکان بالا و پایین رفتن در جای خود باعث بالا رفتن کیفیت اصلاح شده و مو های بیشتری با سری تماس می یابند و پوستی نرم و لطیف تر را تجربه خواهید کرد.

براون3050-1

همچنین پس از اصلاح صورت با ریش تراش Braun shaver series 3 3050cc می توان با استفاده از برس تمیز کننده که از متعلقات همراه ریش تراش می باشد، مو های روی دستگاه را زدود، سپس ماشین اصلاح را به صورت وارونه در پایه شستشو که به برق متصل کرده ایم و درون آن را با آب و الکل مخلوطی جهت تمیز شدن ریش تراش پر کرده ایم، قرار داده و آن را برای اصلاح بعدی آماده کنیم.

                                    براون3050-2

نکته ی جالبی که در مورد ریش تراش براون مدل 3050cc هست و آن را از سایر مدل های این برند شناخته شده متمایز می کند، پایه‌ ایست که برای شارژ و شست‌ و شوی ماشین ریش تراش استفاده می‌شود، یعنی زمانی که پایه ی شستشو در حال تمیز کردن سری دستگاه می باشد، هم زمان استند شارژ در حال شارژ کردن ریش تراش خواهد بود و زمان انتظار برای آماده شدن دستگاه کوتاه تر می شود.

                    براون3050-

یک خط زن در پشت بدنه ریش تراش Braun shaver series 3 3050cc تعبیه شده که به صورت کشویی باز و قابل استفاده می شود و می توان به وسیله آن خط ریش را تنظیم و مرتب کرد.

                          براون3050-3

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش براون سری 3 series 3 3050cc دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ریش تراش براون 3050cc سری 3 Braun shaver series 3 3050cc را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
60 دقیقه
تعداد تیغه
3 عدد
تکنولوژی اصلاح
شیور
اندازه اصلاح
0 میلی متر
سایر ویژگی ها
دارای پایه شستشو - آداپتور - برس تمیز کننده - درپوش محافظ - 3 نشانگر LED
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-04-28

نسبت به قیمتش واقعا نمی ارزه به چند دلیل: 1.اگر یکم ریشای صورت بلند باشن گاز میگیره 2. ریشای قسمت زیر گردن رو نمیتونه بزنه با اینکه من ریشای نرمی دارم خدا پدر موزر رو بیامرزه چون هنوز رو دستش نیومده

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم