برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه نارسیس رودریگز فور هیم ادوپرفیوم Narciso Rodriguez For Him Eau de Parfum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه نارسیس رودریگز فور هیم ادوپرفیوم Narciso Rodriguez For Him Eau de Parfum کد 5489 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه نارسیسو رودریگز فور هیم ائو دپرفیوم اینتنس Narciso Rodriguez For Him Eau de Parfum Intense 100 میل
نام تجاری:
6,624,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه نارسیسو رودریگز فور هیم ائو دپرفیوم اNarciso Rodriguez For Him Eau de Parfum  در سال 2012 با رایحه ی غالب مشک بو تولید و به بازار عرضه گردید . از عطر پرفیوم اینتنس در مهمانی های شبانه و رسمی می توانید استفاده کنید که حس شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد . ادکلن Eau de Parfum Intense دارای ترکیبات فلفل برزیلی ، زنبق و مشک می باشد و در حجم 100 میلی لیتر در دسترس تمامی افرادی که به رایحه های گرم علاقمندند می باشد .

عطر Narciso Rodriguez For Him Eau de Parfum Intense رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : فلفل برزیلی

راحیه ی ثانویه : زنبق

رایحه ی پایه :مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه نارسیسو رودریگز فور هیم ائو دپرفیوم اینتنس Narciso Rodriguez For Him Eau de Parfum Intense دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه نارسیسو رودریگز فور هیم ائو دپرفیوم اینتنس Narciso Rodriguez For Him Eau de Parfum Intense را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم ، گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-01

خنک و نیمه معتدل - کمی تلخ و کمی شیرین با روایح مُشک و فلفل صورتی که با شامۀ من روایح بنفشه و مقداری نتهای آبی Wateri Notes هم به میزان قابل تشخیصی ازش استشمام شد و برعکس رایحۀ زنبق به میزان بسیار کمی در روایح ابتدایی مشخص گردید و از روایح میانی به بعد کلاً شد مُشک و فلفل صورتی و مقدار بسیار کمی بنفشه و زنبق - بوی درختای تنومند و مرطوب که مقداری پیچک و خزۀ تمیز و بارون خورده بدور اون تنیده شده باشه اما بوی چوب نداره . تغییر نتهای زیاد نداره ولی قابل تشخیصه به ترتیبی که انگار یه جور نتها با ملایمت در هم آمیخته و Fade شدن و به مرحلۀ بعد و تغییر نت میرسن ولی بوی هر دو مرحله با هم شباهتهای انکار ناپذیری دارن . رایحه به عطر اصلی فور هیم شباهت داره ولی نه کاملاً . با رایحه ای کمی شیرینتر - مردانه - با پرستیژ و کمی ملایمتر . باوقار و کمی مجلسی و همینطور قابل استفاده برای ملاقات نزدیک - بسیار دوستانه و محبت آمیز . تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - نتهای ابتدایی خنک و تلخ و کمی شیرین . رایحه : 10 از 10 - نتهای میانی و انتهایی ملایم و معتدل کمی شیرین و کمی تلخ . پخش بو : 5 از 10 - در حد EDT متوسط 2 الی 3 ساعت تا شعاع نیم الی یک متری . با اینحال یکی از آشناها سه - چهار متر دورتر از بوی عطر تعریف کردند . ماندگاری : 6 از 10 - پنج الی شش ساعت روی پوست نیمه چرب و یک روز روی کاپشن کتان . ارزش خرید : 8 از 10 - برای 100 میل . در همۀ روزهای سال میشه استفاده کرد منتهی در فصول بهار و پاییز بهترین نتیجه حاصل میشه . تست شده با نسخۀ اوریجینال : 7052CM موفق و شاد باشید . با تشکر از ارشاکو .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم