برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه جسوس (خسوس) دل پوزو عربین نایتس ادوپرفیوم Del Pozo Arabian Nights EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جسوس (خسوس) دل پوزو عربین نایتس ادوپرفیوم Del Pozo Arabian Nights EDP for men کد 5435 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه جسوس (خسوس) دل پوزو عربین نایتس ادوپرفیوم Del Pozo Arabian Nights EDP for men 100 میل
نام تجاری:
5,838,000 تومان
دارای گارانتی اصالت کالا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جسوس (خسوس دل پوزو عربین نایتس ادوپرفیوم Del Pozo Arabian Nights EDP for men در سال 2010 با رایحه ی غالب عود تولید و به بازار عرضه گردید . عطر دل پوزو عربین با رایحه ی ملایم و تندی که دارد حس آرامش و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان  می آورد . عطر Arabian Nights در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی گل رز و آویشن می باشد در نت میانی به رایحه ی زعفران و چوب صندل می باشد و در نت پایه به رایحه ی عود و کهربا ختم می شود . بهترین زمان استفاده از عطر عربین نایستس در شبهای زمستانی و در مهمانی های رسمی می باشد

عطر Del Pozo Arabian Nights رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : گل رز - آویشن

رایحه ی ثانویه : زعفران - چوب صندل - وتیور

رایحه ی پایه : عود - کهربا - مشک - گالبانوم

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دل پوزو عربین نایتس Del Pozo Arabian Nights دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جسوس (خسوس) دل پوزو عربین نایتس ادوپرفیوم Del Pozo Arabian Nights EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ادکلن مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-10-04

من این عطرو سالهای سال استفاده کردم. عطر مهمونیم یا بلو شنله ! یا این عطر! یکم تم عربی داره ولی ترکیبش با بقیه بو ها فوق الهاده شده و موندگاری بینهایت بالایی داره.best offer for a formal gentleman but it's not for everyone

محصولات مرتبط
عطر زنانه جسوس دل پوزو هالوین بلو دراپ Jesus Del Pozo Halloween Blue Drop عطر زنانه جسوس دل پوزو هالوین بلو دراپ Jesus Del Pozo Halloween Blue Drop
پیشنهاد ویژه محدود
1,539,000 تومان 1,610,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هالووین هالووین بلو دراپ ادوتویلت Halloween Halloween Blue Drop EDT for women کد 319 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جسوس دل پوزو عربین نایتس پرایویت کالکشن Jesus Del Pozo Arabian Nights Private Collection EDP for men کد 6257 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,107,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جسوس دل پوزو دیزرت فلاورز داهلیا (دالیا) ادوپرفیوم Jesus Del Pozo Desert Flowers Dahlia EDP for men کد 1893 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم