برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت وود Dolce & Gabbana Velvet Wood

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت وود Dolce & Gabbana Velvet Wood کد 5341 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت وود Dolce & Gabbana Velvet Wood 50 میل
نام تجاری:
9,896,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت وود Dolce & Gabbana Velvet Wood در سال 2011 با رایحه ی غالب چوبی تولید و به بازار ارائه گردید . عطر ولوت وود از عطرهای پرطرفدار می باشد که برای مصرف در مهمانی های شبانه و رسمی بهترین انتخاب است . ادکلن Velvet Wood در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی بنزوئین می باشد در نت میانی به رایحه ی درخت آبنوس می رسد و در انتها به رایحه ی بنزوئین ختم می شود . عطر ولوت وود حس آرامش و گرمی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد و می توانید آن را در حجم 50 میلی لیتر تهیه کرده و از ان لذت ببرید

عطر Dolce & Gabbana Velvet Wood رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : بنزوئین

رایحه ی ثانویه : درخت آبنوس

رایحه ی پایه : بنزوئین

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت وود دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت وود Dolce & Gabbana Velvet Wood را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اسپرت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند ، گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
14,308,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت تندر اود ادوپرفیوم Dolce&Gabbana Velvet Tender Oud edp for women and men کد 5338 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
19,000,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت دیسرت عود ادوپرفیوم Dolce & Gabbana Velvet Desert Oud EDP FOR WOMEN MEN کد 5337 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر زنانه دی اند جی لایت بلو زنانه Dolce & Gabbana Light Blu عطر زنانه دی اند جی لایت بلو زنانه Dolce & Gabbana Light Blu
پیشنهاد ویژه محدود
3,494,000 تومان 3,695,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه دولچه گابانا لایت بلو ادوتویلت Dolce & Gabbana Light Blue EDT for women کد 540 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم