برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه جورجیو آرمانی سی ادو تویلت Giorgio Armani Si EDT For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جورجیو آرمانی سی ادو تویلت Giorgio Armani Si EDT For Women کد 3908 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه جورجیو آرمانی سي ادو تويلت Si Eau de Toilette Giorgio Armani 100 میل
  • عطر زنانه جورجیو آرمانی سي ادو تويلت Si Eau de Toilette Giorgio Armani 100 میل - تستر
  • عطر زنانه جورجیو آرمانی سي ادو تويلت Si Eau de Toilette Giorgio Armani سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
8,664,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه جورجیو آرمانی سی ادو تویلت Giorgio Armani Si EDT For Women جدیدترین عطر کمپانی جورجیو آرمانی است که در فوریه سال ٢٠١٥ به بازار عرضه شد . عطر جورجیو آرمانی سی ادو تویلت دارای رایحه ملایمی می باشد که برای هر چهار فصل سال مناسب است. عطر جورجیو آرمانی سی ادو تویلت مناسب خانم های شیک و با سلیقه است و با رایحه غالب انگور سیاه برای مصرف کننده ی خود طراوت و نشاط را به ارمغان می آورد. عطر مشابه آن نیز همتای ادوپرفیوم همین برند یعنی عطر و ادکلن زنانه جورجیو آرمانی Si می باشد.
عطر زنانه Si Eau de Toilette Giorgio Armani رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه اولیه: نارنگی - گلابی - شکوفه پرتقال - انگور سیاه - ترنج
رایحه میانی: توت فرنگی - گل فریزیا - گل یاسمن - انبه - گل رز - اسمانتوس
رایحه پایه: وانیل - مشک - نعناع هندی - نت های چوبی - کهربا
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه جورجیو آرمانی سی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر زنانه جورجیو آرمانی سی ادو تویلت Giorgio Armani Si EDT For Women را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-18

انتخاب عطر کاملا به سلیقه شخصی هر فرد برمیگرده،. در مورد ادکلن جورجیو آرمانی سي باید بگم من خودم دیوونه ی این عطرم و از بو کردنش سیر نمیشم،بوی سبکی داره که باعث سردرد نمیشه، برای استفاده روزانه و تمدید در طول روز عالیه نمیتونین توقع ماندگاری داشته باشین چون ادو تویلت ها ماندگاری انچنانی ندارن،ولی بازم میگم از نطر من بوی بی نظیری داره

محصولات مرتبط
7,138,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه جورجیو آرمانی استرانگ ویت یو عود ادوپرفیوم Giorgio Armani Stronger With You Oud edp for men and women کد 19593 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,080,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جورجیو آرمانی اس آی (سی) پشن اینتنس ادوپرفیوم Giorgio Armani Sì Passione Intense EDP FOR WOMEN کد 17485 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم