برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(3)
دوست داشتن4
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men کد 3907 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men 125 میل
  • عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men 180 میل
  • عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP for men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
11,020,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(31 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio ArmaniAcqua di Gio Profumo edp for men در سال ١٩٩٦ ، توسط کمپانی جورجیو آرمانی ساخته و در سال ٢٠١٥ به بازار عرضه گردید .  ادکلن آکوا دی جیو پروفومو دارای رایحه های معطر، آبزی و دارای ترکیبی خنک و تند که با رایحه های آبی تازه و ترنج در نت ابتدایی و قطاری از نت های معطر از گل شمعدانی، مریم گلی و رزماری در نت میانی که به نعناع هندی و بخور در نت پایه ختم می شود . عطر آکوا دی جیو پروفومو مناسب برای آقایان شیک پوش می باشد

عطر مردانه Acqua di Gio Profumo Giorgio Armani رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه: ترکیبات آبی - ترنج

رایحه میانی: مریم گلی - رزماری - گل شمعدانی

رایحه پایه: - بخور - نعناع هندی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا  Giorgio Armani دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو ادو پرفیوم Giorgio ArmaniAcqua di Gio Profumo edp for men را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطرمردانه اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 و 180 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-05-07

با نظر (دوست با انصاف )موافق نیستم، یک کار فوق العاده که واقعا ارزش خرید داره، خنک و تلخ و ترش با ماندگاری و پخش مناسب، یکی از بهترین کارهای تابستونی بدون شک.
در خریدش شک نکنید

1398-12-15

اگر از عطرهای بخوری و اکواتیک که با مرکبات مخلوط شده باشند و بوی مصنوعی دارند سردرد نمیشوید مشکلی برای خریدش نیست در غیر اینصورت به تبلیغات مختلف در سایتهای خارجی و داخلی توجه نکنید و پول و وفت خود را برای یک عطر مصنوعی که بوی سنتتیک دارد تلف نکنید و آنرا برای خرید یک عطر با کیفیت و قیمت مناسب از برندهای نیش ایتالیایی خرج کنید و لذت بوی خوش را با آنها تجربه کنید. صادقانه عرض میکنم برندهای دیزاینری پر تبلیغات اصلا ارزش خرید ندارند چون فقط برای بیزنس و تجارت هستند و برندهای نیش بترتیب ارزش بخصوص ایتالیایی - آلمانی - آمریکایی - انگلیسی و در آخر فرانسوی، هنرمندانه و با قیمتهای منصفانه هستند، 25 سال تجربه این را به من گفته.

1396-12-20

خنک،ترش و تلخ!قطعا بهترین کار لاین آکواهای جورجیو آرمانی و یکی از بهترین آکواتیک های جهان دیزاینری ها! اگر ترش و تلخ خنک رو دوست دارید شک نکنید این براى شماست! پخش عالی و باوجود تند بودن غیر اگرسیو هستش! موندگاری هم بنظرم عالیه و یه کار تابستونه خنک با این حد از کیفیت و پرفورمنس درواقع شاهکاره! خوب دیگه چی می خواین? راستش دم ارشاکو هم گرم قیمتاش عالیه و تصمیم دارم دیگه فقط از ارشاکو خرید کنم هرچند چون حداقل ماهی پنج شش تا خرید دارم محاله غیرحصوری خرید کنم و امیدوارم امکان انتخاب اینترنتی و خرید حضورى اون انتحاب ها در ارشاکو وجود داشته باشه

محصولات مرتبط
6,284,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه مردانه Giorgio Armani Emporio Stronger With You Amber کد 21202 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم