برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سرو صورت براون الد اسپایس5427 BRAUN Old Spice 5427 Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سرو صورت براون الد اسپایس5427 BRAUN Old Spice 5427 Hair Clipper کد 3553 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سرو صورت براون الد اسپایس5427 BRAUN Old Spice 5427 Hair Clipper وسیله ای با عملکرد و کیفیت عالی مناسب برای آقایانی که به ظاهر و پیراستگی خود اهمیت می دهند. بدنه ماشین اصلاح از جنس پلاستیک و با پوشش ضد لغزش بوده و تیغه دستگاه نیز از جنس استیل ضد زنگ و مستحکم تهیه شده، جهت عملکرد بهتر و عمر طولانی تر تیغه را هر از چندگاهی به کمک روغن مخصوص چرب کنید تا کارایی دستگاه افت نکند. دکمه روشن و خاموش دستگاه BRAUN با عملکرد تک سرعته روی بدنه تعبیه شده است. ماشین اصلاح براون مجهز به شانه اصلاح متحرک می باشد که توسط کلید کشویی روی بدنه برای اصلاح سر از 3 تا 24 میلی متر قابل تنظیم است و در مجموع قابلیت اصلاح مو در 8 اندازه مختلف را دارا میباشد
اصلاح سر 5427 براون به گونه ای طراحی شده است که به هر دو صورت با سیم و بدون سیم قابل استفاده می باشد، باتری دستگاه از نوع نیکل-فلز هیدرید بوده و مدت زمان شارژ دستگاه حدود 8 ساعت می باشد که پس از شارژ کامل می توانید به مدت 40 دقیقه از آن بصورت بی سیم استفاده نمایید. چراغ نشانگر تعبیه شده روی کلید روشن و خاموش هنگام شارژ دستگاه روشن می گردد. از ویژگی های قابل ذکر دستگاه BRAUN قابل شستشو بودن آن است و می توانید بعد از اصلاح سری های آن را زیر آب بشویید. دستگاه براون با ولتاژ جهانی 100 تا 240 ولت عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا در سفر به هر نقطه از جهان آن را همراه با خود داشته باشید. با استفاده از برس تمیزکاری همراه دستگاه می توانید تیغه و شانه را به راحتی تمیز نمایید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر براون 5427 BRAUN دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سرو صورت براون الد اسپایس5427 BRAUN Old Spice 5427 Hair Clipper را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
شارژی و برقی
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
8 ساعت
سایر ویژگی ها
مجهزبه فناوری Aquatec seal-
توان
6/2 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-26

شیک هستش

محصولات مرتبط
4,322,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت براون بی سیم 9 در 1 بدن زن مو زن گوش و بینی خود تراش ژیلت Braun MGK5280 Hair Clippers for Men کد 18239 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم