برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغان پرفیوم اکستریت Nasomatto Black Afgano edp for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغان پرفیوم اکستریت Nasomatto Black Afgano edp for men and women کد 3190 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ناسوماتو بلک افگانو Nasomatto Black Afgano 30 میل
  • عطر مردانه ناسوماتو بلک افگانو Nasomatto Black Afgano سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
9,855,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه و زنانه ناسوماتو بلک افغانو اکستریت دی پرفیوم Nasomatto Black Afgano edp for men and women که نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش می باشد ، محرکی برای خوشی های موقت بوده و کاملا جذاب و هوس انکیزاست. محصول ناسوماتو بلک افگانو مخصوص خانم ها و آقایان همچنین زوج هایی که از مصرف یک رایحه ی مشترک لذت می برند توسط خالق عطری به نام Alessandro Gualtieri طراحی شد . ترکیب ناسوماتو بلک افگانو با رایحه ی تندی از شاهدانه و نت های سبز آغاز شده که در قلب به تلخی تنباکو، قهوه، نت های چوبی و رزین می رسد . در بیس نیز شما گرمی عود و بخور خوشبو را استشمام خواهید کرد.

ادکلن مردانه Nasomatto Black Afgano رایحه های زیر را دارا میباشد:

رایحه اولیه : شاهدانه – نت های سبز

رایحه میانی : رزین – نت های چوبی – قهوه – تنباکو

رایحه پایه : بخور خوشبو – عود

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه و زنانه ناسوماتو  Black Afgano دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه و زنانه ناسوماتو بلک افغانو اکستریت دی پرفیوم Nasomatto Black Afgano exdp for men and women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه و زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
30 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-07-28

سلام ، سمپل ها چند میل هست ؟ آیا واقعا اصل هستن یا درجه دو چون اینطور خیلی ارزون در میاد

پاسخ فروشگاه:

درود
سمپل ها اسانس هستند و 1 الی 2 میلی لیتر هستند
موفق باشید

1397-04-08

عطر افغان از عطرهای فوق العاده بی نظیر هست . از این عطر کپی های فوق العاده شبیهی متاسفانه درست شده است.ماندگاری عطر افغان اصلی به راحتی تا سه هفته الی یک ماه بر روی لباس میباشد. عطری شبیه به این عطر وجود نداره،تنها یک عطر از کمپانی عطر نیش Coquillete Paris به نام herat وجود داره که از نظر زیبایی باز شدن بوی حشیش دست افغان رو از پشت بسته است.ماندگاری این عطر روی پوست تا 7 ساعت و روی لباس تا سه روز میباشد.خوشحال میشم به عطر بازان کمک کنم برای یافتن عطرهای خاص و تبادل نظر.

1396-07-08

درود رایحه اصلی این عطر عود و بخور است از عطر هایی که بازار ایران میشه پیدا کرد تقریبا شبیهش هست گوچی عود هست و کارنر بارسلونا هست اون دو موردی هم که بهتون گفتند وانتینو میر منظورتون مطمئنا عطر زنانه ابسلوت میر این برند است که اون اصلا شبی نیست رایحه غالب وانیل هست اون یکی هم پاکو رابان 3 تا اینتنس داره باید بگید کدومش پاکو رابان 1 میلیون اینتنس - 1 میلیون اینوکتوس اینتنس و المپی اینتنس که هیچ کدومشونم باز سنخیتی ندارن با رایحه بلک افغانو

1396-07-04

با آقای حامد کاملا موافقم عطری نیست که روی بدن همه بشینه. برای من عالی بوده و من شیفته این عطر هستم. حالا اگر میشه ارشاکو عزیز چند عطر که تو این رایحه باشه بمن معرفی کنید. بمن وانتینو مدل میر و اینتنس پاکو ربان رو معرفی کردن آیا قابل قیاس هستند؟

1396-06-25

این عطر رایحه هرکسی نیست .کلاس خودش را می خواهد.روی تن هر کسی نمی نشیند.

1396-02-19

سلام من که بیشتر از عطر های ملایم و خنک استفاده میکنم از این عطر خوشم نیومد. یه جورایی بوش اذیتم می کرد.

محصولات مرتبط
7,915,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ناسوماتو بارا اوندا (برائوندا) ادوپرفیوم Nasomatto Baraonda EDP for women and men کد 10020 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم