برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک پور هوم ایکوز (اکو اس) مردانه Lalique Pour Homme Equus

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک پور هوم ایکوز (اکو اس) مردانه Lalique Pour Homme Equus کد 3148 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه لالیک پور هوم ایکوز Lalique Pour Homme Equus for men 75 میل
  • عطر مردانه لالیک پور هوم ایکوز Lalique Pour Homme Equus for men 75 میل - تستر
نام تجاری:
3,343,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لالیک پور هوم ایکوز ادوپرفیوم Lalique Pour Homme Equus EDP for men عطری است تند شرقی مردانه که در سال 2001 روانه بازار شد. سازنده عطر و ادکلن لالیک پور هوم ایکوز Emilie Bevierre-Coppermann است.

نت های غالب عطر مردانه لالیک پور هوم اکو اس شامل ترکیبی از نت هیا چوبی، معطر و تند و تازه است که مناسب استفاده برای روز و شب های خنک است.

ادکلن مردانه لالیک Lalique Pour Homme Equus EDT رایحه های زیر را دارا می باشد:

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو ، بالنگ
رایحه میانی : جوز هندی ، سرو کوهی ، گل بنفشه ، هل
رایحه پایه : چرم ، مشک ، خس خس

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لالیک پور هوم ایکوز Lalique Pour Homme Equus for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک پور هوم ایکوز (اکو اس) مردانه Lalique Pour Homme Equus را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
شب و روزهای خنک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-06

یه نکته یادم رفت که الان باید اضافه کنم و اینه که در روایح میانی به بعد خیلی شبیه عطر Gucci Pour Homme II هست که لالیک اسبی کمی خوشبوتره و خنکی کمتری داره و البته بدون روایح چای و دارچین .

1396-12-05

یه عطر نسبتا خوشبو با روایح چوبی - مرکباتی - کمی چرم و ادویه شرقی (Oriental Spicy) که بوی تقریباً منحصر بفردی داره اما همچین بوی خارق العاده ای هم نداره یه بوی چوبی و ترش مانند که نسبتاً تر و تازه هم هست . بیشترین روایحی که از این عطر کمیاب استشمام میشه : روایح چوبی (سرخ چوب) و مقدار کمی وتیور - لوبان یا همون بنزوئین - کمی مرکبات تلخ و ترش - هل و جوزهندی و مقدار بسیار کمی روایح شیرین هست و تشخیص بقیه روایح ترکیب شده کمی سخته . در اولین اسپری ها کمی یادآور لالیک سفید هست با کیفیتی بهتر از اون و بعد مقداری تلختر میشه و بسیار کم یادآور عطر فلش بک از اُلف اکتیو استودیو و باز هم خوشبوتر . اختصاصی برای بهار و پاییز و روزهای نیمه خنک . روایح ابتداییش بدک نیست اما روایح انتهایی اون خوشبوتره و چوبی - مقداری ترش و کمی تلخه . در مقایسه با عطر لالیک طلایی شیر (Leo) زیاد حرفی برای گفتن نداره نه از رایحه و نه از قدرت پخش و ماندگاری . البته برای اشخاصی که عطر جمع میکنند (کلکسیونرها) میتونه ارزشمند باشه چون رایحه تقریباً منحصر بفردی داره اما برای افرادی که جهت استفاده میخوان بخرند گمان نمیکنم ارزش زیادی داشته باشه چون بوی خیلی جالب و همه پسندی نداره و دیگه اینکه قدرتش از افتر شیو هم کمتره . شکل و شمایلش دقیقاً شبیه عکس سایته یعنی طلایی که مثل مدل لئو و با همون طرح و بسته بندی در حالیکه در سایتای دیگه و فرگرانتیکا اونو قرمز رنگ شبیه فلز مس نشون دادن . خلاصه اینکه تو ایران هر عطری توقف تولید میشه بعداز مدتی براش داستان و غزل سرایی میشه و بابی میده دست عطرفروشهای دور از جناب سودجود که با عناوین کمیاب و سفارشی ، دو یا چند برابر از مردم دهان بین پولهای بیشتر بگیرند . البته بگذریم که بعضی فروشنده های با انصاف خودشون میگن زیاد از فلان عطر استقبال نشده و برای همین بعداز اتمام موجودی دیگه برای تهیه اش میل و رغبتی نشون نمیدن مگه اینکه یه نفر برای دل خودش و یا خاطره ای که ازش داره اونو با هر مبلغی که شده سفارش بده تا براش بیارن که این موضوع قابل احترامه و باید حرمتش حفظ بشه . Lalique Pour Homme Equus لالیک طلایی اسبی تست و نظر شخصی : رایحه : 6 از 10 - Top Notes . رایحه : 7.5 از 10 - Middle & Base Notes . پخش بو : 4 از 10 - ضعیف 1.5 الی 2 ساعت نزدیک پوست و یا حداکثر تا اطراف خود شخص با 5 پاف نسخه اوریجینال 75 میل . ماندگاری : 5 از 10 - کمتر از متوسط 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب که در انتها خیلی نامشخص میشه . ارزش خرید : برای استفاده 4 از 10 - و برای نگهداری در کلکسیون هر چه که قدرت چانه زدن بیشتری داشته باشید . تست شده با نسخه اوریجینال 75 میل : بچکُد نامبر 15F0511 - 2015/06 که در زیر جعبه با رنگ سفید چاپ شده و روی شیشه در پایین سمت چپ با لیزر و یا سندبلاست مینیاتور حکاکی شده . شیشه - درب و بسته بندیش شبیه لالیک طلایی لئو با همون با ظرافت و کلاسه . موفق و شاد باشید .

1396-10-21

ممنون از ارشاکو بابت فراهم کردن تست مجدد اوریجینال این عطر کمیاب . از اخلاق خوش و مردمداری مجموعه هم تشکر میکنم .

1396-07-23

بچ کدش رو چک کردم درسته. ترش، چوبی، باطراوت، تازه و بانشاط. حس آزادی و قدرت حین سوارکاری در جنگل بعد از باران. اعتماد به نفس رو میبره بالا.یکی از با کیفیت ترین دیزاینری هایی که تجربش کردم و تکراری نمیشه. از بوییدنش خسته نمیشید و تغییراتش در مدت زمان محسوسه. بازخورد خوبی هم داره مخصوصا از طرف جنس مخالف. ماندگاری 8.5 از 10 (روی پوست بنده تا 4 ساعت با پخش. روی لباس تا 8 ساعت) پخش بو 7 از 10 (رد بوی مناسب) کیفیت رایحه 9 از 10 طراحی شیشه 9 از 10 ارزش خرید با توجه به قیمت 9 از 10 اگه به عطرای چوبی علاقه مندید از دستش ندید. توی بازار گیر نمیاد با خیال راحت از اینجا تهیه کنید. با تشکر از ارشاکو بابت خدمات صادقانه دوست دار شما نوید

1395-11-17

درود دوست گرامی عطر اورجینال بر اساس قیمت جهانی قیمت گذاری میشود قیمت این عطر بین 35 تا 40 دلار هست که کافیست اسم انگلیسی را سرچ بفرمایید و وارد سایتهای معتبر جهانبی بشید که حدود 150 تا 160 هزار تومان بر اساس دلار الان قیمتش میشود. چطور این کالا بر اساس قیمت شما حدود 100 هزار تومان می شود ؟ با سپاس

1395-11-16

قیمتتون خیییییییییییییییییییییییییلی بالا است در حد دو برابر حداقل

محصولات مرتبط
1,494,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تستر عطر و ادکلن اصلی لالیک مشکی چوبی لالیک انکر نویر مردانه فرانسه اورجینال Lalique Encre Noire tester کد 6599 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,552,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فروتس دو موومنت (نواغ پریمیر دیو مومنت) زنانه و مردانه Lalique Fruits du Mouvement کد 5453 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,905,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فلور یونیورسال (نواغ پریمیر فلیور یونیورسله) زنانه مردانه Lalique Fleur Universelle کد 2276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم