برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد اینتنس هی وود DSQUARED Intense He Wood EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد اینتنس هی وود DSQUARED Intense He Wood EDT for men کد 2888 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه دیسکوآرد اینتنس هی وود DSQUARED Intense He Wood 100 میل
نام تجاری:
7,600,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد  اینتنس هی وود DSQUARED Intense He Wood EDT for men محصول جدیدی از کمپانی معروف دیسکوآرد است که با رایحه ای تند و چوبی خود بهترین انتخاب برای شب های سرد و برفی زمستانی و یا میهمانی های رسمی و خاص است . رایحه ی غالب این محصول گل رز ، بخور خوشبو و چرم است و دارای ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی می باشد . عطر مشابه آن عطر و ادکلن مردانه دسکوارد He Wood است.
عطر DSQUARED Potion Royal Black for men رایحه های زیر را دارا می باشد :
رایحه اولیه : ترنج ، فلفل قرمز ، بخور خوشبو
رایحه میانی : گل رز ، چرم ، تنباکو
رایحه پایه : چوب کشمیری ، مشک ، چوب گایاک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دسکوارد اینتنس هی وود DSQUARED Intense He Wood دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه دسکوارد  اینتنس هی وود DSQUARED Intense He Wood EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-25

بعد از چندین بار تست باید بگم از نظر رایحه خوبه ولی مثله بقیه وود ها خیلی طبیعی نیست پس نمره متوسط بش میدم ضمن اینکه خیلی شبیه هی وود هست البته پخش و ماندگاریش قوی تر شده در کل بین وود ها به نظر من وود راکی و وود سیلور بهتر هستن.

1394-06-25

رایحه اش نزدیک به هی وود هست و از نت های اضافه شده بهش میشه متوجه شد که با ورژن اپدیت شده هی وود سرو کار داریم و هدف شرکت هم افزایش ماندگاری وپخش بو نسبت هی وود بوده.به نظر من رایحه اش کماکان چوبی و نزدیک به برادر بزرگترش هست ولی تلخیش بیشتر شده کیفیت رایحه چوبش مثل این می مونه که به کارگاه چوب بری برید و یه تیکه چوب تازه برش خورده رو بردارید و بو کنید.

1394-06-25

سامان عابدی جان در مورد سمپلهای کاغذی که منظورت تست رو کاغذ هست باهات موافقم..سمپلهای اصلی بهترین پیشنهاد است.

1394-06-25

بالاخره تونستم تستش کنم. رایحه ملایم چوبی-گلی و یادآور نسخه اصلی(هی وود). من بدم نیومد ازش، به نظرم خوب بود.و برای مصرف روزانه مناسب است.

1394-06-25

8 ورق سمپلشو گرفتم تا خوب تستش کنم.بوش اصلا خوب نیس.بوی چوبیش اصلا طبیعی نیست.بویه گنگ و تندی داره بالانس نیست.بااینکه جدیده قیمتشم در حال نزوله.گول اینتنسشو نخورین.اگه دنبال بوی خالص و باکیفیتی از چوب هستید یا واندروود از برند کام دس گارکونز رو پیدا کنید بخرید یا لااقل راکی مانتین وود رو.من که تو این اینتنس هیچی ندیدم...

1394-06-25

درود حجمهای پایین از ثبات موجودی برخوردار نیستن برای همین مناسب فضای اینترنت و خرید آنلاین نیستن چون ممکنه ما رو شرمنده مشتریانی که خرید انجام میدن بکنن. لطفا برای اطلاع از موجودی حجم پایین محصولات با بخش فروش تماس بگیرید. لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

خسته نباشید. 50 یا 75 میل این عطرو ندارید؟ کاش میلهای کمتر هم میزاشتین چون خیلی ها بدون تست خرید این عطر رو می خرند.

1394-06-25

درود من این کار رو متاسفانه تست نکردم دوستانی که تست کردند پاسخ بدهند.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

فکر کنم دقیقا وود قهوه ای رو تکرار کردن و فقط ماندگاری اش بهتراست.

1394-06-25

شهاب جان این عطر شباهتی به پوشن ها و سنگینیه این سری نداره و به نظر من به هی وود تا حدودی شباهت داره اما کمی تندتر هست(من هی وود رو فقط تست کردم و ندارمش)ماندگاریش روی پوست من حدود 7تا شاید 10 ساعت هست,در 2ساعت اول از پخش متوسط روبه بالا برخوردار هست که به تدریج به پخش ضعیف کاهش پیدا میکنه,بوی بنفشه در این کار به همراه بوی چوبی برجسته است, توصیه میکنم بر اساس شناختتون از هی وود این عطر رو خریداری نکنید و تستش کنید.

1394-06-25

این کاربیشتر شبیه کدامیک از;کار های وودها میباشد؟ معمولی یا راکی یا اوشن؟ در مورد کیفیته ماندگاریش ..پخش بوش..مدیر محترم یه توضیح کامل بدهند ممنون میشوم..

1394-05-26

بعد از چندین بار تست باید بگم از نظر رایحه خوبه ولی مثل بقیه وود ها خیلی طبیعی نیست پس نمره متوسط بهش میدم ضمن اینکه خیلی شبیه هی وود هست البته پخش و ماندگاریش قوی تر شده در کل بین وودها به نظر من وود راکی و وود سیلور بهتر هستن.

1394-05-19

عطر مردانه دسکوارد اینتنس هی وود بوی خاص و شیکی داردبه نظرم برای طول روز خوب نیست اما در مراسمات رسمی و در طول شب گزینه عالی است .

محصولات مرتبط
9,100,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود راکی مانتاین وود ( مشکی ) ادو تویلت DSQUARED He Wood Rocky Mountain wood EDT for men کد 557 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم