برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید ورجین ایسلند (آیلند) واتر ادو تویلت Creed Virgin Island Water EDT for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید ورجین ایسلند (آیلند) واتر ادو تویلت Creed Virgin Island Water EDT for men and women کد 2461 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت کرید ورجین آیلند واتر creed Virgin Island Water 120 میل
  • عطر اسپرت کرید ورجین آیلند واتر creed Virgin Island Water سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
18,464,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(16 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید ورجین ایسلند واتر ادو تویلت Creed Virgin Island Water EDT for men and women که الهام گرفته از سفر با قایق نزدیک جزیره ی زنجفیل در Caribbean است ، توسط Erwin Creed ساخته شده است . این محصول که فریبنده ، وسوسه بر انگیز و جذاب است ، برای مصرف در طول روز و یا میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود.

عطر آیلند واتر دارای رایحه های زیر می باشد:

با رایحه  اولیۀ یک کوکتل ترش ازترنج سفید، لیمو ترش جامائیکایی، ماندارین سیسیلی آغاز می شود.

رایحه میانی ترش  با رایحه مغز نارگیل و بوی گوشت سفید داخل نارگیل همراه می باشند

.رایحه ی پایه  این ترکیب شامل نیشکر، مشک و عرق نیشکر است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر کرید ورجین آیلند واتر Island Water دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه کرید ورجین ایسلند واتر ادو تویلت Creed Virgin Island Water EDT for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک و ترش
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-18

همیشه با خودم فکر میکردم که چرا بعضی از عطرای برند نسبتاً با کیفیت و مرغوب Creed با وجود حجم و اندازۀ مناسب از بقیه ارزونترن و نکنه کیفیتشون پایینتره یا حتی ضعیفترن اما دیدم نه ! یکی از دلایل ارزونتر بودن بعضی از عطرای این برند و یا برندهای معروف و اصیلِ دیگه در مواد مصرفیه اونا و به وفور پیدا شدن اون مواد اولیه هست . مثلاً این نمونه : بیسکوئیت جو سبوس دار قهرمان جُمانه در بسته بندی 1 کیلو گرمی تازه و خوشمزه با طعم مرکبات - وانیل و نارگیل . این تبلیغ بیسکوئیت جُمانه نیست بلکه اگه سمپل اوریجینال این عطرو پیدا نکردید کافیه 8000 تومان یک بسته از این بیسکوئیت نسبتاً خوشمزه با کنجد اضافی که بسیار هم چسبناک به دندانها هست و شدیداً مسواک لازمه ، تهیه و نوش جان کنید تا به عطر و مزۀ این ادکلن به اصطلاح خاص و گرونقیمت پی ببرین . این دو تا دونه ستاره واسه عطر مرکباتی و بسیار تازه و دلنشینی هست که فقط برای نیم الی یک ساعت اولش داره و بعد یواش یواش میشه : نارگیل - نارگیل - نارگیل با کمی تا قسمتی پراکنده بخار مرکبات ولی تازه و تازه . با تشکر از دارندگان این عطر ، به بزرگواری خودتون همینه که هست . تست و نظر شخصی : رایحه : 3 از 10 - روایح ابتدایی . رایحه : 8 از 10 - روایح میانی . رایحه : 4 از 10 - روایح پایانی . (خدا بدور) . پخش بو : 9 از 10 - چهار الی پنج ساعت تا شعاع کرۀ زمین (2 الی 3 متری) از روی پوست نیمه چرب و یک قطعه دستمال کاغذی 4 لایه . حالِ عطرای پارفوم د مارلیو جا آوُرد با اینکه دو سه سال قبل از این برند به بازار اومده . ماندگاری : 9 از 10 - شش الی هشت ساعت روی پوست نیمه چرب (دیگه کلاً شد تمام چرب) . و 1.5 الی 2 روز روی لباس حالا هر لباسی . ارزش خرید : 4 از 10 - برای 120 میل . با اینحال اگه در زمان و در جای مناسب استفاده بشه مثلاً در موقع صرف غذا و بخصوص از نوع کباب و یا سرخ شدنی میتونه بوی خوب و خوش و تازۀ خودش رو با وجود روایح خوراکی و غذاها به مشام برسونه . موفق و شاد باشید .

1396-10-30

بروز رسانی (Update) ، تست و نظر شخصی : رایحه : 5 از 10 - روایح ابتدایی . رایحه : 6 از 10 - روایح میانی . رایحه : 6 از 10 - روایح انتهایی . پخش بو : 4 از 10 - ضعیف 1 الی 2 ساعت تا مسافت نیم الی یک متری از روی پوست . ماندگاری : 5 از 10 - متوسط 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب و 2 الی 2.5 ساعت روی پوست نیمه خشک - و 5 الی 6 ساعت روی لباس و تقریباً محسوس . تست شده با سمپل اوریجینال 2 میل : 2014 - C3514B01 از این مدل تیوپ نازکهای شیشه ای بدون اسپری با درب پلاستیکی . برای استفاده در مجالس و مراسم چه از سمپلش (البته 2 برابر مصرف بشه) و چه از ظرفش با کمک 8 پاف نیم ثانیه ای از اسپری اکوی همنام خودش 4 ساعت پخش بوی خوب و محسوس داشت و تعریف هم ازش شنیدم : (چه بوی شاد و خوشمزه ای داره) !! . موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم