برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک هومیج الهوم وویاژر (هومیج لهوم وویجر) مردانه Lalique Hommage Al Homme Voyageur

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک هومیج الهوم وویاژر (هومیج لهوم وویجر) مردانه Lalique Hommage Al Homme Voyageur کد 2277 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطرمردانه لالیک هومج ال هوم  وویاژر  Lalique Hommage Al Homme Voyageur Eau De Toilette For Men 100 میل
نام تجاری:
5,999,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لالیک  هومیج الهوم وویاژر (هومیج لهوم وویجر) مردانه Lalique Hommage Al Homme Voyageur محصول سال 2014 بوده و دارای رایحه تلخ میباشد و از نوع ادو تویلت است .رایحه غالب عطر لالیک هومیج الهوم وویاژر از چوب، خاک و نتهای معطر تشکیل شده که با رایحه ای که ایجاد می کند مناسب روزهای معتدل و خنک است.

ادکلن لالیک هومیج الهوم وویاژر رایحه های زیررا داراست: 

رایحه اولیه : ترنج و هل
رایحه میانی : خس‌خس، نعناع هندی و پاپیروس
رایحه پایه : وانیل، عنبر و خزه

ادکلن لالیک هومیج الهوم وویاژر ساخت کشورفرانسه بوده و  برای قرار های کاری و مهمانی ها انتخابی بسیار مناسب میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لالیک هومیج لهوم وویجر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک هومیج الهوم وویاژر (هومیج لهوم وویجر) مردانه Lalique Hommage Al Homme Voyageur را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای معتدل و خنک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-03-02

درود قیمت فعلی صحیح می باشد پیروز باشید

1397-03-02

ارشاکو گرامی قیمت این عطر صحیح نیست ، تصحیح بفرمایید .

1396-01-31

یه کار با کیفیت دیگه از لالیک. رایحه مرکباتی اولش زود محو میشه و از ابتدا تا انتها بوی کاغذی و چوبی لطیفی داره. مخصوصا توی هوای مرطوب و یا زیر کولر(توی بندر) خیلی دلبری میکنه. یه بوی لاکچری که خستت نمیکنه.با طراحی شیشه خوب.برای هدیه دادن و یا به عنوان کار دم دستی که همراهت باشه و بتونی زیاد شارژ کنی حرف نداره. ماندگاریش متوسط و بخشش کم تر از متوسطه.(نقطه ضعف عطر) اما از نظر کیفیت رایحه خیلی خوبه. مادگاری 5 از 10 پخش بو 4 از 10 کیفیت رایحه 8 از 10 ارزش خرید با توجه به قیمت 7.5 از 10 با تشکر از ارشاکو بابت خدمات خوبش.

1394-05-18

عطر مردانه لالیک هومج ال هوم وویازر خیلی خوش بو و عالی است .خیلی سریع هم به دستم رسید واقعا عالی است و ماندگاری خوبی دارد .

محصولات مرتبط
7,887,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر رز رویال (نواغ پریمیر روزز رویال) زنانه و مردانه اورجینال و اصل فرانسه Lalique Rose Royale کد 5454 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,552,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فروتس دو موومنت (نواغ پریمیر دیو مومنت) زنانه و مردانه Lalique Fruits du Mouvement کد 5453 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,987,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale کد 5452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,699,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک انکر نویر له اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه اصل و اورجینال Lalique Encre Noire A L Extreme کد 6285 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم