برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک وایت (سفید) مردانه اصل و اورجینال فرانسه Lalique White

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک وایت (سفید) مردانه اصل و اورجینال فرانسه Lalique White کد 2270 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه لالیک وایت Lalique White Eau De Toilette For Men   125 میل
  • عطر مردانه لالیک وایت Lalique White Eau De Toilette For Men   سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
1,834,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لالیک وایت (سفید) مردانه  اصل و اورجینال فرانسهLalique White محصول سال 2008 بوده و دارای رایحه تند و گرم می باشد و از نوع ادو تویلت است .عطر مردانه لالیک وایت ساخت کشورفرانسه بوده ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد.

ادکلن مردانه لالیک سفید اورجینال رایحه های زیر را داراست:

  • رایحه اولیه : تمبر هندی و ترنج
    رایحه میانی : هل و فلفل و جوز و بنفشه
    رایحه پایه : مشک و عنبر و سدر

عطر و ادکلن  مردانه لالیک وایت یا همان لالیک سفید دارای بطری شیک و جذابی است به همین دلیل انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید می باشد.
عطر  لالیک وایت  اصل فرانسه مناسب مهمانی های رسمی و دوستانه شماست و رایحه غالب آن برگ لیمو می باشد. شک نکنید با استفاده از عطر Lalique وایت اصل و اورجینال در تمام ساعات روز حس جذابیت فوق العاده ای خواهید داشت.
شما می توانید عطر مردانه لالیک وایت اورجینال فرانسوی را خریداری کنید و از داشتنش لذت ببرید که رایحه ای بسیار مشابه عطر و ادکلن مردانه و زنانه پرفیومز د مارلی Galloway دارد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه لالیک وایت (سفید) اصل ادوتویلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لالیک White دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر مردانه لالیک وایت (سفید) Lalique White EDT For Men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-05-22


هنوز بعد از 10 سال یکی از بهترین عطرای خنک برای بهار تابستون و پاییزه که بویی خنک شیرین تازه و کمی ترش و ادویه ای داره و در انتها کمی چوبی و نعناع هندی میشه
، بوی تمیزی و پاکیزگی که با یک دست کت و شلوار روشن یا سفید خیلی مناسبه و حتی با لباسهای اسپورت روشن هم براحتی قابل استفاده هست ، پخش و ماندگاریش متوسطه که با مقداری بیشتر اسپری شدن عطر جبران میشه و البته با تمام این مشخصات از عطرای شرکت کارتیه قویتره بخصوص از لاین دکلاریشن و نوع بلو که هم رایحش از اونا بهتره و هم پرفورمنس بهتری داره ، این موضوع درباره عطرای خنک شرکت دیور نیز مصداق بارز داره بخصوص دیور دان و لاین دیور هوم اسپورت که هر کدوم یک خرید نا مناسب با سلیقه من بودند ولی دیور هوم اسپورت 2012 و مدل جدید دیور هوم 2020 را خیلی دوست داشتم البته اگه نسخه 100 میل موجود بشه چه بهتر ، ولی حدود 8 - 9 سال هست که هر عطریو قبل از خرید چند بار با سمپل اوریجینال بمدت حداقل یک هفته در شرایط مختلف تست میکنم تا برای خریدنش مطمئن بشم ، که با تست و خرید این عطر لالیک سفید و عطرهای بعدی خیلیاشون جبران شد ، اینو بیشتر از اونا دوست دارم و بیشتر هم استفاده میکنم اون یکی عطرا هم نگه داشتم برای استفاده در مواقع خاص و مهمونیهایی که نزدیک هم نشسته باشند ، بالاخره هر کدومشون یه مورد استفاده خاص خودشو داره ، با تشکر از سایت ارشاکو .

1397-12-02

عطر خوبی هست با توجه به قیمتش ممنون از شما

1394-05-18

عطر مردانه لالیک وایت بویش عالی است و ماندگاری این عطر هم بی نظیر است و نظر شما دوستان چیست؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم