برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ریمل حجم دهنده میبلین مدل ولوم اکسپرس سیل اسیل نویر Maybelline Volum Express Cil A Cil Noir Mascara

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ریمل حجم دهنده میبلین مدل ولوم اکسپرس سیل اسیل نویر Maybelline Volum Express Cil A Cil Noir Mascara کد 4921 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ریمل میبلین دارای فرمولاسیونی غنی شده با ویتامین c می باشد که این ریمل را منحصر به فرد کرده است . همچنین ریمل Cil A Cil Noir برای کسانی که از لنز استفاده می کنند انتخابی ایده آل می باشد  کمپانی میبلین از سالها پیش فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی آغاز کرده است و با تولید محصولات با کیفیت توانسته سابقه ی درخشانی را برای خود رقم بزند . ریمل حجم دهنده میبلین مدل Express Cil A Cil Noir برای شما مژه هایی بلند و جدا از هم را به ارمغان آورده و با برس منحصر به فردی که دارد مژه ها را به راحتی از هم جدا می کند و جذابت خاصی به چشمان شما می بخشد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  ریمل حجم دهنده میبلین مدل ولوم اکسپرس سیل اسیل نویر Maybelline Volum Express Cil A Cil Noir Mascara دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ریمل حجم دهنده میبلین مدل ولوم اکسپرس سیل اسیل نویر Maybelline Volum Express Cil A Cil Noir Mascara را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریمل اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
حجم دهنده
رنگ
مشکی
حجم
10.4 میلی لیتر
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
قابلیت ایجاد مژه‌هایی حجیم و جدا از هم - دارای فرمولاسیونی غنی شده با ویتامین C - دارای برسی منحصر به فرد برای جدا کردن مژه‌ها از هم - مناسب برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند
ضد آب
نیست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم