برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلک آرکان ادوپرفیوم Rio Collection Black Arkan EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلک آرکان ادوپرفیوم Rio Collection Black Arkan EDP for men کد 3288 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ریو کالکشن بلک آرکان Rio Collection Black Arkan for men 100 میل
نام تجاری:
1,035,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلک آرکان (مشابه بلک افغان) ادوپرفیوم Rio Collection Black Arkan EDP for men رایحه ای گرم و تلخ دارد که بیشتر از عطر تنباکو ، عود ، قهوه و بخور خوشبوی موجود در ترکیباتش حاصل می کند.

بلک ارکان با رایحه چوبی و جذاب خود ، انتخاب عالی برای شب های سرد سال است .
محصول ریو کالکشن بلک آرکان می تواند جایگزینی برای عطر معروف شرکت هلندی ناسوماتو ، یعنی عطر زنانه و مردانه Nasomatto Black Afgano باشد که طرفداران زیادی در تمام دنیا دارد . 
عطر مردانه Rio Collection Black Arkan رایحه های چوب ، عود ، قهوه ، تنباکو و بخور دارد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی عطر مردانه ریو کالکشن بلک آرکان ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ریو کالکشن بلک آرکان  Black Arkann دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلک آرکان ادوپرفیوم Rio Collection Black Arkan EDP for men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
چوب ، عود ، قهوه ، تنباکو و بخور
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-14

تا امروز همه فکر میکردن که این عطر با این شکل و شمایل و این اسم یه کپی از عطر بلک افگانو از ناسوماتو با کیفیتی نازلتر بوده ! اما نه ! اشتباهی پیش اومده این عطر یه کپی از عطر جوووی پاریس پرایوت لبل با کیفیتی نازلتر و کمی شیرینتره که از پخش و موندگاری در همون سطح برخورداره . با تست همزمان روی دو قطعه دستمال کاغذی و روی پوست دو دست این نتایج مشخص شده . احتمالاً انتخاب این اسم یک دلیلی داشته که معلوم نیست چی بوده و جای تعجب داره که این شرکت اسانس مربوطه رو از چه طریقی بدست آوُرده ؟ با خرید از شرکتهای متقارن و یا آنالیز محصول ؟ راجع به خود محصول و روایح فعلاً هیچ نظر قطعی ندارم ! اگه فیلم پرستیژ 2006 رو دیده باشید باید خیلی احتیاط کنید و یا نترس باشید ! چون ممکنه یه روز تو خیابون یکی شبیه خود شما از جلوتون رد بشه و با دیدنش شوکه بشین . موفق و پیروز باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم